Sider

fredag 2. juli 2010

I just don't get it... part Two

I forrige innlegg skrev jeg om skisser man liker og resultat som ikke blir som forventet, uansett hvor mye man prøver. I dag skal jeg snakke om det motsatte: skisser man ikke liker og resultater som likevel blir bra.

In my previous post I wrote about sketches I like, but where the outcome not is as excpected, however how much I try. Today I'll talk about the oposite: sketches I don't like but where the result is just great.




Ta denne skissen fra Krissy, Wicked Princesses, for eksempel. Den er jo egentlig god, men den er liksom bare ikke meg. Men ettersom jeg innimellom liker å utfordre meg selv, bestemte jeg meg for å bruke den.Og så synes jeg resultatet ble veldig bra...

Take this sketch by Krissy, Wicked Princesses, as an example. It's a great sketch, and I can't say I really dislike it, but it just isn't quite me. From time to time I like to challenge myself, so I decided to give it a try. And I love the result...








Takk Krissy, for at du lager så gode skisser!

Thank you, Krissy, for making such good sketches!

3 kommentarer:

Unknown sa...

I see your mind is working verry good ist a wonderful page love the sea stuff....
byebye,lean

Monique Liedtke sa...

Love this page!! It think it's one of your best!! Love that photo! and all the embellies are great too. Have a lovely weekend!!

pysselpetra sa...

ja verkligen MYCKET bra resultat!!!
Din layout är så mild och vacker!