Sider

fredag 22. januar 2010

Pengebilde/Money holder

Pengegaver er populært blant 10-åringene, men å bare putte dem i en konvolutt er litt kjedelig. Så da scrapper vi dem istedenfor. Sedlene ligger bak glasset og er lette å ta ut. Rammene er klipsrammer fra IKEA og koster 29,- for 4 stykker i str 13*18 cm. Billig moro.

Money is a popular gift among the ten years olds. But just putting them in an envelope is so boring. So I scrapped them. The bills are behind the glass and easy to remove. The clip frames are from IKEA and cost like $5 for the four in size 13* 18 cm (apx 5 1/8 * 7 1/8 inch).






Jeg lagde dette "bildet" med basis i skisse nr 44 fra 2Sketches4You
This "picture" is based on sketch #44 from 2Sketches4You




9 kommentarer:

Erica Hettwer sa...

Love it! Brilliant idea! :D

Anne Marit sa...

Genialt!! Så kreativ du er ;)
Takk for at du deler.
En riktig god helg til deg og dine

mustangkayla sa...

How cool! What a great idea!

Kathy Martin sa...

What a great idea! Thanks for joining us this week at 2S4Y! :) Kathy

Unknown sa...

Don´t remove the bill......you never know when there is comming a....big bill[lol]LOve it!!!
nice weekend,Lean.

Kort og Søm sa...

Utrolig god ide!! :o)
God helg,
klem Fredrikke :o)

Anonym sa...

That is such a great idea! I love it!

Irene sa...

Liker veldig godt innpakningen din på sedlene! :-)

Vedr lua, så brukte jeg den på fredag før du svarte i bloggen min, og jeg likte den veeeeldig godt. Så tenkte jeg at jeg bruker den litt på lørdag også, og vasker den etterpå før du får den. Men på lørdag hadde jeg vått hår og dermed ble lua en del slappere i fisken etter bruk. Hmmm.. Nå er den vasket og ligger til tørk, men jeg lurer på om jeg ikke må strikke en til i minste str. (den jeg strikket nå var str M)
Så uansett får du den ikke ennå *ert, ert* ---- men den kommer, den kommer, bare jeg får bestemt meg med hensyn til str og sånn...:-)

cnelson sa...

fabulous!! love your take on the sketch!! great idea!