Sider

torsdag 29. oktober 2009

Gratulerer med dagen M / Happy Birthday M

Eldstebarnet er 10 år i dag. Gratulerer med dagen, M!


Minstebarnet blir 7 på onsdag, så fra i dag og gjennom helgen går det slag i slag med bursdagsfeiringer med venner og familien.


I går kveld kom jeg på at jeg ikke hadde noe kort til M. Med utfordringen fra Caardvarks lagret i bakhodet, "Lag et høyt kort", tok jeg frem stempel og kartong og den gamle krittesken min. Da jeg startet med kortlaging for hundre år siden var kritt et MUST, men de siste to årene har de mest samlet støv. Men de fungerer utrolig bra på kraft kartong - prøv selv!


Oldest DS is 10 years old today. Happy birthday, M!


Youngest DS is 7 on Wednesday, so we are going to spend the rest of the week celebrating with their friends and the family.


Last night I discovered I had no card for M. With the challenge at Caardvarks back in my memory, "Make a tall card", I grabbed some stamps and cc and my old box with chalks. When I started making cards one hundred years ago, chalk was a MUST, but the last two years they have been dust collectors. Did you know chalk works great on kraft cardstock? Give it a try! Greating: It's your day!

Thank you for popping by!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Gongrats and have a great party time.Great card nice stamp you used.
bye bye,Lean.

catherine sa...

Grattis til Marinius!!! og grattis til deg med et kjempefint kort!:-) Skikkelig kult stempel den derre golfspilleren! Kanskje jeg skulle prøve meg på kritt en dag jeg også....;-)Håper formen er bedre, Hilde.

lauren bergold sa...

happy birthday to BOTH of your lads, from new jersey, usa!!! :)

this is a VERRRRRY cool card & i am sure the young man in question will ♥LOVE♥ it!

(i was about to ask how you'd done the coloring when i read your text...chalks, eh?! what an awesome soft look! thank you for the tip, i'll have to try that!)