Sider

søndag 28. desember 2008

Året i reprise Del I / A year in review Part I

Jeg tenkte jeg skulle bruke disse siste dagene av 2008 for å oppsummere litt om hva jeg har puslet med det siste året. Jeg kommer både til skamløst å ære meg selv, men også til å sette noen andre utvalgte i høysetet.

I thought I should spend some time this last days of 2008 to summarize what I have been doing. I'm gonna, shameless, honour myself, but also put somebody else in the front.

Noe nytt og spennende for 2008 er at jeg ble plukket ut til å sitte i Din Hobbys Designteam. Uvant, utfordrene og moro. Her er noen smakebiter på arbeider levert dit - resten finner du på sidene deres.

One of the news for 2008 was that I was picked to join Din Hobby's DT (A Norwegian web shop and message board). It has been both challenging and fun! Here are som teasers of what I have delivered there; the rest you will find on their page.




Vil du se resten av denne layouten? Gå til siden her:

Do you want to see the rest of this layout? Go to the site here:












Vil du se hvordan de forskjellige designerne klarte å scrappe dette bilde og representere fem forskjellige stilarter? Gå hit

Do you know how different designers scrapped this picture and managed to represent five different styles? Go here




Vil du lære å lage dette kortet? Da går du hit.

Do you want to know how to make this card? Then you go here






Ingen kommentarer: